Villanuttu Novita-langasta ja -lehdestä

Monet vihaavat Novitaa, mä en ihan ymmärrä, että miksi. Tai olen vain niin jotenkin simppeli, että en tajua, onko jotain suurempaa ideologiaa siinä takana. Mä menin tilaamaan sen lehden ja olen tehnyt siitä kaikenlaisia kivoja juttuja, niinkun nyt tämäkin villanuttu ja vielä seiska veikka-langasta. Nappeja ei tule lainkaan, lanka on paksu ja kuviokin helppo, televisioneule-tasoa. Tähän on kiva kääriytyä talvi-iltaisin ja ihan kiva farkkujenkin kanssa. Hihat oli alkuperäisessä mallissa lyhyet, joten pidensin niitä itselleni. Menin tekemään kaverille samanlaisen, mutta tiedätkö, nää neuleet on ainutlaatuisia, eikä samanlaisia voi tehdä. mun mielestä se ei onnistunut. Ja tekeminenkin oli vähän takkuavaa.

Kommentit

  1. Ompa hieno villatakki. Minusta on aina hienoa, kun ihmiset tekevät käsitöitä.
    Toivoisin itsekin pystyväni käyttämään villatuotteita enemmän, mutta herkkä ihoni rajoittaa tässä paljon. Toki aluspaidan kanssa onnistuu jokseenkin. Merinovillapaitoja onneksi pystyn käyttämään ja nämä ovat kyllä hyvin mieluisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Merino onkin ihanan pehmeä materiaali ja myös huiveissa ihan ykkönen. Neulominen on kyllä aika rentouttavaa. Mutta ei aina😄

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit